Limpiezas de comunidades en exterior

Hola amics i clients. Aquesta setmana hem realitzat el servei de neteja de tota una façana que va ser perjudicialment afectada en un acte “vandàlic” al carrer. Es va cremar un contenidor d’escombraries i la façana va quedar bastant bruta a causa del fum que desprenia el plàstic en la seva combustió.

Aquesta comunitat es va posar en contacte amb nosaltres i ràpidament ens vam posar mans a l’obra per deixar-la com el primer dia i treure així l’ensurt dels veïns i la brutícia de la façana.

Ens sentim molt satisfets dels resultats.

Com s’aprecia en les fotografies, per a aquest treball utilitzem una cistella per poder arribar a tots els racons de l’edifici.
Si necessita aquest o qualsevol altre servei de neteja no dubti en trucar-nos. Demani pressupost al telèfon: 93.143 49 15

 


 

 

Hola amigos y clientes. Esta semana hemos realizado el servicio de de toda una fachada que fue perjudicialmente afectada en un acto “vandálico” en la calle. Se quemó un contenedor de basura y la fachada quedó bastante sucia debido al humo que desprendía el plástico en su combustión.

Esta comunidad se puso en contacto con nosotros y rápidamente nos pusimos manos a la obra para dejarla como el primer día y quitarse así el susto de los y la suciedad de la fachada.

Nos sentimos muy satisfechos de los resultados.

Como se aprecia en las fotografías, para este trabajo utilizamos una grúa cesta para poder llegar a todos los rincones del edificio.
Si necesita este o cualquier otro servicio de limpieza no dude en llamarnos. Pida presupuesto al teléfono: 93 143 49 15

 

Deja tu comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Idioma »